20 mai 2009

Greu cu......Retorica

Studentie, dulce studentie.
Toate bune si frumoase in timpul facultatii pana cand incepe calvarul. Examene, proiecte....intr-un cuvant STRESesiune. Printre primele proiecte se numara si cel pentru Retorica. Mai bine zis, am de facut un discurs, pe orice tema. La prima vedere pare ceva simplu, dar nu e deloc asa pentru ca, recunosc, nu prea am idee cum sa il fac. Tot astept sa imi vina inspiratia, dar se pare ca nu indrazneste sa treaca pe la usa mea. Pana se hotaraste sa vina, mai bine ma uit la Grey's Anatomy, mai exact ultimele episoade din sezonul 5, despre care atat mi s-a spus: ,,O sa plangi''.
Ramane de vazut daca va fi asa sau nu. Iar in ceea ce priveste discursul...

4 comentarii:

Razvan. spunea...

o sa plangi :P nu zic asta pt ca am vazut episoadele (pentru ca nu le-am vazut, niciunul macar) o zic pentru ca stiu ca esti tu mai sensibila ;)

discursul... e simplu, pe ala in faci in 15 minute ;)

GiA spunea...

chiar am plans....

Unknown spunea...

nu te mai uita la filme ma fata...lasa-le alora mai putini sensibili..ce naiba,ma gia!

Liana spunea...

Ti-am zis eu ca o sa plangi:P,iar la retorica dumnezeu cu mila

Trimiteți un comentariu