31 oct. 2009

Sick

Uite că n-am scapat nici eu de răceală. M-am trezit dintr-odată cu ea pe capul meu şi din cauza ei nu pot face mai nimic. Mai mult stau în pat, iar prietenii mei sunt cana cu ceai şi plapuma. Pe noptieră stă o pungă mare cu pastile pe care nici nu ştiu cum să le mai iau.
Prima dată m-am trezit cu nasul înfundat, a doua zi cu gâtul praf şi ca să fie treaba treabă m-a lăsat şi vocea. De miercuri mă lupt să îmi revin şi până acum nimic. Nici pe la facultate nu prea am dat şi nici pe blog nu am mai postat (na că am făcut şi o rimă). Sper să îmi revin în curând. Nu doresc nimănui să fie în pielea mea acum. Aveţi grijă de voi.





Delirium- Fallen
Asculta mai multe audio Diverse

4 comentarii:

Liana spunea...

:* toata lumea e racita...take care of you cookie:*

Razvan. spunea...

:* sa te faci bine >:d<

Dana spunea...

Sa te faci bine repede k joi ne asteapta Caru' sa mancam!! :D

Suflet naiv spunea...

Cum te mai simti? Insanatosire grabnica!

Trimiteți un comentariu