28 feb. 2010

Perfect night

A fost o seară frumoasă. Am ieșit cu fetele prin Regie. Nu am plănuit să mergem într-un local anume. S-a nimerit să alegem un pub. A fost o alegere bună pentru că exact în seara aia, cântau băieții de la trupa Krypton (chiar imi era dor de melodiile lor). Am fost foarte încântate. Am aflat și că trupa are alt solist, mai exact Florin, care a participat la Megastar.

A sosit timpul ca trupa să cânte. Atmosferă frumoasă, public minunat, melodii frumoase. Am cântat alături de ei, am dansat, am aplaudat, am făcut poze, am luat autografe. Sunt niște băieți extraordinari. Cântă în fiecare săptămână acolo, numai că nu știu clar când.
Cu siguranță vom reveni. A fost prea frumos. Pot spune că a fost o seară perfectă.


Asculta mai multe audio Muzica

Îți mai aduci aminte drumul spre nori,
Îți mai aduci aminte cafeaua din zori,
Îți mai aduci aminte nopțile albe
Acum sunt toate foarte departe...

1 comentarii:

Ionut spunea...

La muulti ani si multe primaveri frumoase!

Trimiteți un comentariu