10 mar. 2010

Care sunt regulile după care te ghidezi în viață?

Leapșă primită de la Terra. De fapt erau 10 reguli. Se pare că eu am mai puține.

Nu lăsa pe mâine ce poți face azi!
Sunt cam delăsătoare uneori și nu e bine. Până când văd că se adună multe pe capul meu și nu mai știu e unde să încep.

Nu pune suflet în orice!
Cam greu am ajus la concluzia asta. A trebuit să mă lovesc cu capul de câteva ori ca să realizez. Acum încerc să nu mă mai implic așa mult, dar nici să fiu foarte distantă.

Nu te mai supăra din orice!
Da, am prostul obicei "să pun botu'" la orice lucru, fie el mărunt. Dar îmi trece repede :).

Nu uita de prieteni!
Vorbesc foarte des cu prietenii mei, chiar dacă ei sunt acasă în Argeș și eu în București. Nu las distanța să strice ceea ce am clădit în atâția ani de prietenie.

Fii tare!
Da, recunosc, uneori mă pierd. Trag aer în piept și îmi spun în sinea mea "Hai că o să fie bine. Fii tare!". Și îmi revin.

Bucură-te de viață pentru că nu știi ce va fi mâine!
Încerc să mă bucur de tot ceea ce îmi oferă viața, chiar dacă uneori nu este cum mă aștept.

Fii ordonată!
Sunt obsedată de curățenie (sunt în zodia Fecioară și asta explică totul).

Fii ambițioasă!
Pe peretele de lângă patul meu stă un afiș pe care scrie "Ambiție este ultimul refugiu al eșecului".

O dau mai departe tuturor celor care vor să o preia.


Și dacă tot vorbim de viață...

2 comentarii:

Ioana Radu spunea...

Trebuie sa imi notez si eu cuvintele ce danseaza pe afisul tau. Sunt de retinut!

Ionut spunea...

"Nu te supara din orice" - asta mi se pare cea mai importanta...

Trimiteți un comentariu