11 nov. 2009

Arta de a influenţa

Cuvintele spun totul, dacă ştii cum să le rosteşti. Citatul de mai jos mi-a plăcut mult.

<<Pe podul Brooklyn, într-o dimineaţă de primăvară, un orb cerşeşte. Pe genunchii săi se află un carton pe care scrie: ,,Orb din naştere''. Mulţimea trece indiferentă prin faţa lui. Un necunoscut se opreşte. Ia cartonul, îl întoarce, mâzgăleşte câteva cuvinte pe el şi pleacă. Imediat după aceea, miracol! Fiecare trecător întoarce capul şi mulţi, înduioşaţi, se opresc şi aruncă un bănuţ în cutie. Cele câteva cuvinte au fost de ajuns. Ele spun simplu: ,,Este primăvară, iar eu nu pot să o văd''.>>

Extras din cartea cu acelaşi titlu, de Alex Mucchielli, o carte potrivită pentru cei care vor să înveţe tehnici de manipulare.

6 comentarii:

Razvan. spunea...

ppfff... cred ca o sa-mi comand si eu cartea.

Ioana Radu spunea...

Trebuie sa o am si eu in viitorul apropiat. Fragmentul puncteaza bine si este destul de sensibilizat.

GiA spunea...

cartea chiar e f. buna. eu am citit-o :)

goe spunea...

Trebuie sa-ti alegi cuvintele bine daca vrei sa faci din istoria ta o poveste.

Anonim spunea...

e o carte buna :) eu am avut-o ca bibliografie , la facultate, specializarea Comunicare

GiA spunea...

si eu tot din bibliografie o stiu ;)

Trimiteți un comentariu