3 dec. 2009

Din capitolul: nu mai scap de răceală

Să îţi doreşti să fi sănătos este o parte din sănătate (Seneca). Asta îmi doresc şi eu acum.


E ceva timp de când nu am mai scris pe blog... Mă lupt cu răceala de vreo câteva săptămâni (nu vă speriaţi, nu e porcină). Pastile peste pastile, siropuri, ceaiuri şi fructe, dar degeaba. Chiar azi am fost din nou la doctor şi m-am ales cu injecţii, mai exact gentamicină, ca să termin odată cu răceala asta. Aşa păţesc în fiecare an şi de fiecare dată a trebuit să apelez la înţepături. Nu-mi plac, ce-i drept, dar n-am încotro.
Nu am plecat în Bucureşti. Sper să scap de răceala până luni că trebuie să mai trec şi eu pe la facultate.
Până atunci mă mai bucur de timpul petrecut acasă, unde e cel mai bine.

3 comentarii:

Ioana Radu spunea...

Pune doua sau trei pastile de antinevralgic in cada, atunci cand iti faci baie. Fac bine. Nu din prima, dar ajuta cat de cat.

Si sarea mare de bucatarie e foarte buna. Cea pe care o pun ai nostri la muraturi.

Insanatosire grabnica!

C spunea...

Insanatosire grabnica!:*

GiA spunea...

multumesc :*


Terra, o sa-ti urmez sfatul :)

Trimiteți un comentariu