13 ian. 2010

Nopţi albe

Gata cu distracţia şi cu timpul liber. Greul a început. Am intrat în sesiune.
Deja am început cu proiecte care îţi aduc bătăi de cap, multe ore de concentrare şi nopţi nedormite. De 3 zile ma chinui să termin un proiect, mai exact realizarea unei campanii de PR. La prima vedere pare uşor, dar nu e deloc aşa. Multe ore petrecute în faţa laptopului, cărţi înşirate pe birou... Am ajuns să ma simt ca un robot. Noroc că există cafeaua şi ciocolata care te mai trezesc şi îţi mai dau inspiratie, cât de cât.



Este ora 2:00 şi eu nu dorm. Şi încă mai am de scris. Deja simt că nu mai gândesc, cafeaua nu îşi mai face efectul...

1 comentarii:

Ioana Radu spunea...

Eu nu am prea multe proiecte. Adica mi-a mai ramas doar unul de facut, la filosofie, dar il las pentru weekend. In cursul saptamanii nu prea am timp de nimic. Ma simt obosita continuu.
Primul examen pe anul acesta a fost un dezastru :(

Trimiteți un comentariu