23 ian. 2010

Treziți-mă când se termină!

Stres, bătăi de cap, proiecte și multe cursuri. Cu asta mă lupt de când a început sesiunea. Am ajuns să dorm chiar și 2 ore pe noapte, parcă sunt un robot.
Azi am început ziua într-un mod "extraordinar". Trezită de la ora 7, am alergat într-un suflet spre facultate care, apropo, a ars ieri la propriu (noroc că nu am fost și eu pe acolo). Examenul trebuia să înceapă la 10. Spun "trebuia" pentru că profa a ajuns la 11 în sală. Mai mult, ne anunță că o să dăm examen în 20 minute. Cum să dai examen în 20 de minute când nu era vorba de o singură materie, ci de 2 și nu simple (Comunicare și mentalitate post-modernă și Strategii Publicitare)? Vă imaginați cum am scris de repede. Cu chiu cu vai am reușit să termin la timp. Sper numai ca profa să și înțeleagă ce am scris.

Greul de abia acum începe. Urmează cele mai grele examene: Drept comunitar și Relații Publice Corporatiste. O să am mult de învățat. Vreau să se termine odată ca să pot merge mai departe cu licența.


Mi-e dor de mama. Sunt 5 zile de când a plecat și deja îi simt lispa. Sper că cele 6 luni cât stă acolo să treacă repede.

6 comentarii:

Ioana Radu spunea...

Bafta cu examenele care le mai ai de luat (nu de dat).
>:D<

GiA spunea...

mersi la fel, Terra.

Razvan. spunea...

hai ca o sa fie bine, o sa vezi ;)

armin spunea...

bafta !!!!

Antiignorantu spunea...

asta si vor ei..... roboti....ai grija.....

day-dreamer spunea...

Cam despre asta e vorba în sesiune... nopţi albe şi examene care surprind. Fie, oameni care surprind.

Trimiteți un comentariu