21 iun. 2009

Tu esti fericit(a)?

Se spune ca in cautarea fericirii alergi toata viata, insa multi dintre noi traiesc fericiti fara sa isi dea seama.
Fericirea poate veni de unde nu te astepti. A fi fericit inseamna a lua decizii bune, a fi sanatos, a reusi in ceea ce-ti propui. Pana si reputatia printre oameni poate determina fericirea unui om.

Fiecare dintre noi este fericit in felul lui, fie ca este bogat sau sarac. Am intalnit multi oameni fericiti cu toate ca viata nu le-a daruit multe. Sunt fericiti in primul rand pentru ca sunt sanatosi, pentru ca au prieteni, pentru ca traiesc. Nu sunt extrem de bogati, dar asta nu ii impiedica in a fi fericiti.
Poate ca nu stiai, dar fericirea ne lungeste viata cu 9 ani si in acelasi timp o face mai buna. Tot ce trebuie sa facem, este sa fim mereu optimisti.

Pentru mine, banii nu sunt asa importanti. Sunt fericita atunci cand:
- sunt alaturi de familie si prieteni
- primesc flori, chiar si fara motiv
- mananc ciocolata
- ascult melodiile care imi plac
- dansez si cant
- iubesc si sunt iubita
- imi incurajez echipa (Steaua) si cand aceasta are victorii
si nu in ultimul rand, sunt fericita cand ii vad pe ceilalti fericiti.

1 comentarii:

Razvan. spunea...

eu sunt fericit atunci cand Steluta mea "spulbera tot" :D

Trimiteți un comentariu