24 iun. 2009

Vecini

De vreo 3 ani, in dreptul blocului unde stau, o familie si-a ridicat o casuta cu gradina si toate cele. Nu asta deranjeaza, ci ce se intampla in gradina. Fiind mari iubitori de animale, au umplut spatiul verde cu tot felul de vietuitoare. Niste caini de pe strada au fost primii care si-au gasit locul acolo. Toate bune si frumoase pana cand incepeau sa latre, in creierii noptii, la cea mai mica miscare. Asta a fost la inceput ca de ceva vreme s-au mai potolit. Pe langa acesti caini, o duc bine si niste pasari, mai exact gaini, rate, bibilici si un cocos care iti dadea desteptarea cand iti era lumea mai draga. Mereu radeam de cantecul lui pentru ca nu reusea sa-l duca pana la capat: ,,Cu-cu-riiii-g.....". Exact spre sfarsitul cantecului parca ragusea.

Vara trecuta au aparut musafiri noi, mai exact niste broaste. Nu stiu daca au fost aduse sau au venit de buna voie. Acest grup de broscute mi-a facut noptile albe. Venita de la Bucuresti in vacanta, am aflat de ele de la sora mea care imi zisese ca dau concert in fiecare noapte. Vine seara si ca orice om ma bag sa dorm. Nu apuc sa atipesc bine ca incepe concertul. Aveau ora fixa. Eu am crezut ca o sa tina putin, dar m-am inselat. O juma' de ora au oracait de imi dadeau impresia ca ar canta pe voci. Si concertele au continuat in fiecare seara, timp de o luna, incat am ajuns sa ma obisnuiesc. Au urmat apoi nopti linistite. Poate prea linistite ca m-au facut sa duc dorul broscutelor. Se pare ca vara asta nu au mai venit. Poate sunt plecate in turneu prin alte gradini, unde ii "incanta" pe alti oameni cu cantecele lor. Vara inca nu a trecut si, cine stie, poate mai vin sa le aud cum canta: "Oac-Oac diri-diri-dac.."

3 comentarii:

Razvan. spunea...

in loc sa fii fericita ca ai gradina zoo aproape de tine... tu faci mutre :-L. ce ti-e si cu lumea asta :)) :P

Anonim spunea...

:))))

mie cel mai mult imi place ''animalul NOU'' pe care l au cumparat vara trecuta=)))))...stim noi:-";))

GiA spunea...

stim , stim =)))

Trimiteți un comentariu