30 sept. 2009

Nu aş putea să...

Se ia una bucată de leapşă primită de la Ionuț și se dă mai departe tuturor celor din blogroll-ul meu. So, vă invit pe toți să răspundeți și la rândul vostru să dați mai departe.

Nu aș putea să...

- Trăiesc fără ciocolată și fără M&M. De obicei nu îmi lipsesc din geantă.
- Privesc nepăsător peste ce-i în jurul meu.
- Trăiesc fără prieteni și familie. Ei sunt totul pentru mine.
- Ies nearanjată din casă.
- Fiu egoistă, să îmi pese doar de mine.
- Fac rău cuiva. Nu îmi stă în fire.

4 comentarii:

Unknown spunea...

ms,am sa o fac si eu maine(cred).
o seara faina!

Dreams are free spunea...

mersi..o preiau.

Ionut spunea...

Toata lumea cu egoismul. Toti zic ca nu ar putea sa fie.. ce frumos ar fi. Pe tine te cred.. pe mine.. ma mai gandesc

Ioana Radu spunea...

Esti un om bun.
Maine cred ca fac si eu leapsa si prevad ca o sa incep cu idei care nu ar trebui spuse. Dar... deja ma stie lumea. Nu ma mai ascund dupa deget.
O seara placuta, Gia.
>:D<

Trimiteți un comentariu