6 sept. 2009

Trezireaaaaa

Cum iarna se apropie repede, am hotărât şi noi să izolăm blocul pe exterior că mai nou aşa e moda pe-aici. Au venit muncitorii, au montat schelele şi s-au apucat frumos de treabă. Bun. În primele zile a fost ok, nimic care să deranjeze, până ieri dimineaţă când au dat nişte găuri în perete pentru nu ştiu ce, cu nişte bormaşini de aveai impresia că îţi găuresc creierii. Ca să nu mai zic că ora la care s-au apucat ei să găurească a fost foaaaarte potrivită, mai exact la 8 dimineaţa. Asta nu e tot. Întâmplarea a făcut ca ei să lucreze exact la geamul meu de la domritor. Vă imaginaţi cum m-am trezit eu când am auzit sunetul ăla care semăna cu sunetul unei drujbe. Am sărit ca arsă.
Au ţinut-o ei aşa cam 2 ore, timp în care eu nu am mai putut să închid un ochi. Nu te puteai înţelege cu nimeni la mine în cameră, ca să nu mai zic de TV care era dat la maxim.
E bine că azi e dumincă şi e linişte. Azi am putut dormi şi eu ca un om normal.
Sper ca luni să nu o ia de la capăt.

3 comentarii:

Razvan. spunea...

si cu tine acum... :)) vrei bloc frumos si calduros dar sa nu se faca deloc galagie, nu se poate asa ceva :D

itaaa, ce pretentii la tine! :))

:D

Ioana Radu spunea...

Munca in mod normal se incepe de la 6, in unele cazuri de la 7. Ei avut totusi obraz si au inceput la 8 :D

P.S.: pana la ce ora dormi in mod normal?

GiA spunea...

de obicei dorm pana la 10 maxim 12. inteleg k au avut obraz, dar au muncit exact la geamul meu. taaare enervant a fost :))))

Trimiteți un comentariu