5 iul. 2009

Atentie pe unde calci!!!!

Nu ma refer la gropi, canale fara capac sau mai stiu eu ce alte "noroace", ci pur si simplu la tot felul de vietuitoare care mai de care mai treze sau ametite.
Mi s-a intamplat intr-o seara cand veneam din oras cu sora mea Andreea, la o ora cat de cat tarzie. Blocul unde stau nu are interfon. Cand am intrat in scara, am avut ghinionul sa dam peste........un om beat care dormea exact pe scarile de la intrare. Initial nu l-am vazut pentru ca intrerupatorul de unde se aprinde lumina pe scara era exact dupa el, dar ne-a izbit un miros..."placut" si eu chiar am zis ca miroase de zici ca doarme cineva pe scara. Am scos telefoanele sa facem lumina si, SURPRIZA, chiar dormea cineva pe scara. Un singur pas daca mai faceam, cadeam peste betiv. Am inceput dupa sa radem si nu ne mai opream. Am trecut usor sa nu il trezim, dar cred ca a simtit el ceva ca s-a intors pe cealalta parte si a bolborosit doua cuvinte din care am inteles doar "Aaaa". Culmea a fost ca acelasi betiv mai dormise cu o zi inainte in alta scara, mai exact la usa unei prietene, la etajul 3. Cum a reusit sa urce atat, nu stiu.
Acum, cand mai vin seara acasa, am obiceiul de a ma uita mai bine in scara ca nu cumva sa dau din nou de omul care iubeste beutura.

3 comentarii:

Razvan. spunea...

pai ai face bine sa umbli la tine si cu o patura [nu acum ca e vara... dar la iarna i-ar prinde bine omului ;)]

o ia si el incet... mai inatai la voi pe scara, apoi la voi la usa, apoi... ;;)

GiA spunea...

mergi cam departe, huh? :))))

Ioana Radu spunea...

Si daca nu scoteati totusi telefoanele? :D Si cadeati peste el. Ar fi zis ca are halucinatii de la alcool, cred.

Trimiteți un comentariu