10 iul. 2009

M-a plouat destul

De cateva saptamani incoace ploua aproape in fiecare zi. Nu poti si tu sa iesi din casa ca ploua, nu poti sa mergi undeva la o piscina ca ploua, nu poti merge la un gratar ca ploua, ti se opreste curentul, chiar si timp de 2 ore, ca ploua si te mai si trezesti cu vreun aparat din casa traznit.
Ploaie, ploaie, dar pana cand? Ti se ia la un moment dat de atata umezeala si de stat in casa. Nici nu zici ca e vara. Macar de ar fi ploaia calda, dar nu e asa. Numai furtuni cu grindina si rafale de vant de zici ca te ia cu totul pe sus daca te prinde pe strada, ca sa nu mai zic ca te lasa si fara umbrela.
Nici meteorologii nu mai stiu ce sa zica, mai ales ca la inceputul verii au tot spus ca vom avea parte de canicula, iar acum au anutat cod galben in majoritatea judetelor din tara, printre care, normal, se numara si Arges.
So, nu cred ca o sa scap prea curand de ploaie. :(

3 comentarii:

Ioana Radu spunea...

Recomandare: filme (era imposibil sa nu pomenesc eu de filme).
Ah, inca ceva, nu toate piscinele sunt in aer liber :D

Ceea ce ma deranjeaza cel mai tare la vremea asta e ca nu pot sa tin geamul deschis si nu pot sa ma duc la plaja.

GiA spunea...

daca ma crezi, nici nu stiu la ce filme sa ma mai uit :P


tot astept sa apara Ice Age 3 si Up :)

Ioana Radu spunea...

Nu mi-a placut niciodata Ice Age. Prima parte am vazut-o din curiozitate. A doua din obligatie, gen "invitatie la film". A treia am bombanit-o de cand am citit intr-o revista ca va aparea anul acesta.

Filme bune care le-am vazut in ultima vreme:
Keith
Summerland (serial)
The Proposal
Music and Lyrics
The Hangover
17 again
Confessions of a shopaholic
Ghosts of Girlfriends Past

Trimiteți un comentariu