12 iul. 2009

Respir...

Linistea de dupa furtuna. Afara ploaia s-a oprit, iar cerul parca imi zambeste cand se imprastie norii. Si in camera mea e liniste. Pe fundal se aude una din melodiile preferate- Breathe in, breathe out a lui Mat Kearney. Ma linisteste si in acelasi timp imi aduce aminte de serialul preferat Grey's Anatomy. Respir fiecare clipa si realizez ca sunt altfel. Nu stiu sa spun cum, dar asta simt.


"Look left, look right
To the moon in the night
And everything under the stars
Is in your arms"

3 comentarii:

Razvan. spunea...

inca o melodie frumoasa pe care o stiu de la tine, "tonomatule" :* :)

Ioana Radu spunea...

Am cautat pe yt recomandarea, si cand termin Gossip Girl am sa scot toate sezoanele din Grey's A.
Multumesc.

George Colang spunea...

un serial interesant este si What about brian:)

Trimiteți un comentariu