19 iul. 2009

Zboara ,,puiule", zboaraa!

Depanand amintiri impreuna cu sora mea Andreea, mi-am adus aminte de o intamplare, de acum vreo 3-4 ani, cand nebuna, impreuna cu o buna prietena, si-a facut de cap in lipsa parintilor si a mea pentru ca eram plecata.

Ca peste tot, si la noi sunt caini si pisici care isi fac veacul pe langa blocuri. Mama, fiind o mare iubitoare de pisici, a inceput sa tot hraneasca o pisica, pe care de altfel a numit-o Pisa cu toate ca era motan. Pisa s-a invatat sa tot fie hranita si si-a facut un obicei sa vina la usa si sa miaune ca sa-i deschizi si sa ii dai mancare. Mama, bineinteles, a bagat-o si in casa de multe ori, dar fara ca tata sa stie pentru ca lui nu ii plac animalele in casa.

Eh... S-a intamplat sa plece amandoi odata de acasa si sora mea a chemat o vecina pe la ea, cum fac multi dintre noi cand pleaca parintii de acasa. Stand ele de vorba, au auzit mieunaturi pe la usa si au deschis. Pisica s-a repezit imediat in casa. Nu au apucat sa ii dea sa manance ca au auzit pasi pe scari (mama are un stil de a urca scarile si o recunoastem imediat). Unde sa ascunda pisica??? S-au gandit ele ca e mai bine sa o arunce pe geam, noi stand la et. 1. Una a luat pisica in brate sa o arunce si cealalta trebuia sa tina de perdea(am zis "trebuia" pentru ca nu a tinut de ea). Cum pasii se apropiau tot mai mult, au aruncat pe Pisa pe geam, cu tot cu perdea. Toti cei care erau afara, s-au prapadit de ras si fetelor le era rusine sa coboare sa ia perdeaua.
Au vazut ca parintii nostri nu au intrat in casa. S-au gandit ele sa traga la sorti care sa se duca dupa perdea. Sora mea a picat sa se duca si cand a deschis, pisica a venit iar la usa, parca ar fi vrut sa o mai arunce inca o data, replica Andreei fiind: Mai vrei sa te arunc inca o data??? si pisica: Miauuu!
Au pus ele perdeaua cu chiu cu vai si cand a venit mama acasa, a observat ceva in neregula la perdea si a intrebat-o pe sora mea ce s-a intamplat. I-a povestit tot si mama a ras cu lacrimi, cum am ras si eu de altfel cand mi-au povestit.

3 comentarii:

Razvan. spunea...

:)) Martzafoi rulllz =))

GiA spunea...

stiu, stiu :)))

Ionut spunea...

Uitasem sa te bag in blogroll cred...

Trimiteți un comentariu