7 iul. 2009

Colt de suflet

Pe Argeş în jos,/ Pe un mal frumos, m-am nascut intr-un oras mic, Curtea de Arges. Tot aici am copilarit, am crescut, am invatat si am trait cele mai frumoase momente din viata alaturi de familie si prieteni. Cand eram copil, tot cartierul rasuna de tipetele noastre cand ne jucam afara. Astazi, nu mai este la fel. Copiii nu se mai joaca pe afara.

Cand am plecat la facultate in Bucuresti, a fost prima data cand am iesit pe o perioada mai lunga din oras. A fost mai greu sa ma obisnuiesc cu noul oras si cu oamenii lui. Stand mult in capitala, am realizat ca mult mai bine e acasa, la Arges. Duceam dorul pana si copacilor din fata blocului. Cu toare ca veneam rar, orasul ramanea neschimbat, cu aceleasi parcuri, cladiri, locuri unde ma simteam in largul meu, si bucuria mea era din ce in ce mai mare ca sunt din nou acasa. Cand cineva ma intreaba de unde sunt, mereu raspund cu zambetul pe buze: "Din Curtea de Arges".
Multi catalogheaza orasul ca fiind unul mic, neinteresant, dar pentru mine inseamna mult; inseamna acasa, copilarie, familie, prieteni...
Oriunde as fi, nu uit de unde am venit. Curtea de Arges ramane orasul meu de suflet si intotdeauna o sa ma intorc cu placere aici. Este parte din mine.

3 comentarii:

Ricardo spunea...

asa e frumos, sa nu uiti niciodata locul de unde ai plecat. chiar daca pentru altii este doar un orasel de provincie, pentru tine va fi mereu sufletul tau.

Razvan. spunea...

si o sa vina si Steaua sa joace la tine in orasel ;;)

GiA spunea...

dap. de abia astept :)

Trimiteți un comentariu