12 iul. 2009

Vecinii mei intrec masura

De ceva timp, la parter s-a mutat o familie care nu prea sta pe acasa. Folosesc apartamentul mai mult pentru a-si tine marfa. Se pare ca azi au trecut pe-acasa si, cica, au probleme cu apa. Na belea. Ca sa isi repare ei frumusel problema, au oprit apa pe toata scara si nu pentru putin timp cum e normal; de azi de dimineata nu a curs strop de apa la toate apartamentele din bloc. Am rabdat cat am rabdat, dar avem si noi o limita. Nesimtirea si mai mare e ca au si plecat nu stiu unde si ne-au lasat asa. Am ciocanit noi la usa, dar degeaba.
Tare sunt curioasa cat au de gand sa o tina asa. Ne-au enervat atat de rau incat unii vecini chiar au vrut sa sune la politie ca nu e normal asa ceva.
Puteau opri apa doar pentru ei, dar na, sunt prea inapoiati sa se gandeasca la asta.

3 comentarii:

Razvan. spunea...

pai intrati la subsol si dati drumul la robinet. ar trebui sa aveti apa apoi :))

GiA spunea...

mi se pare normal sa repare ei problema :|

nu stiu daca a incercat careva sa coboare sa vada

Anonim spunea...

ieta:)))

noroc ca am citit aici...asa am aflat si eu de ce nu aveam apa atunci:-J:)))

Trimiteți un comentariu